Mi-am făcut site

Demult visasem să-mi creez un site care să fie numai al meu. Zis și făcut, așa că mi-am creat www.telenestionline.md. Sper ca efortul meu financiar, dar și timpul care l-am petrecut în fața calculatorului să nu fie trecut în zadar și să fie util populației.
Desigur, Joomla, mediul în care a fost creat site-ul meu, este o platformă puternică și destul de eficientă, dar este mai mult pentru începători. Totuși ajută la multe lucruri și găsești pe internet multe cursuri video din care poți învăța.
Totuși, eu am creat site-ul cu gândul de a informa populația și de a publica anunțuri unde să-mi ofer serviciile.

3 comentarii on “Mi-am făcut site”

  1. sorocean_gh spune:

    Mult succes, Andrei! O calatorie de o mie de mile se incepe cu primul pas, tu l-ai facut 😉

  2. race spune:

    Faorte tare blogul si subiectele alese de tine! mi-ar palcea sa colaboram in continuare! ms pt comm bafta!

  3. Ganduri de studenta spune:

    super site-ul…și eu sunt din r. Telenești 🙂 Facebook Button pt. like nu pui? 🙂


Lasă un răspuns

