Blog nou ori mai departe pe wordpress ?

Deja am împlinit un an de când am blogul meu personal, mai mult ca un jurnal personal și am 15 mii de accesări, de 2 ori mai mult decât vechiul site pe care-l administrez. Mă gândesc să-mi deschid blogul meu, ceva de genul http://www.numeprenume.md ori invers.
Astfel, în Moldova un domeniu oarecare cu extensia .md costă 39 de dolari, dar mai există și o reducere de preț pentru cei care își fac blog, prețul fiind în jumătate.
Desigur, pe blogul care este numai al tău ( nu ca și acesta ), poți să faci ce vrei.
Oricum, pentru cei care intră pe aici, dați-vă cu părerea, cum e mai bine, să rămân mai departe astfel ori să mă mut pe un domeniu personal ?


3 comentarii on “Blog nou ori mai departe pe wordpress ?”

  1. setescu spune:

    Gawryk, noi te citim oricum, indiferent de pe ce platformă scrii :))
    Aşa că nu te chinui şi nu te cheltui degeaba 😀

  2. Iacobas de la oras ) spune:

    daca ai dorinta si posibilitatea desigur e mai bine unul personal, dar totusi e bine si aici 🙂
    Sa faci totul singur e multa pierdere de timp )
    Succes 🙂


Lasă un comentariu