Prostituate in Bucuresti

Azi am fost la o bere cu fostii colegi. Am discutat ca de obicei intre basarabeni, de la sex la politica, de la munca la timp liber. Am baut bere si a fost frumos. Cand ma intorceam acasa pe jos am zis sa o iau pe Calea Victoriei ca sa tai din drum si sa ajung mai repede in camin. Bine, vroiam sa scap si de prostituatele care impanzesc Magheru, Romana care nu ca m-ar interesa, dar arata mai rau decat bunica mea in cosciug, Dumnezeu sa o ierte. Asadar, mergeam linistit cu castile in urechi si gandindu-ma ca ajung intr-un pat si o sa dorm frumos si bine. Deodata, la o trecere de pietoni, aproape de locul unde a vorbit pentru ultima oara Ceausescu, Piata Revolutiei, de partea cealalta a trecerii vad o domnisoara care se tot aranjeaza si isi ridica pantalonii. Langa mine era alta, care se uita cu frica la mine, si eu la ea, o examinam, dar nu aveam de gand sa o mananc, ca nu sunt canibal. Tot asteptand sa se faca verde, ma uitam si eu la cealalta de peste trecerea de pietoni care isi aprinsese o tigara si se uita nestingherita la mine. Intr-un sfarsit se facuse verde. Am trecut strada, si la care tipa m-a intrebat : ” Ce faci? Nu ai nevoie de o companie ?” Adevarul ca arata bine, avea si un piersing in nas care stralucea la lumina felinarelor de pe strada, era imbracata frumos, ingrijita.  Am tresarit, imi ziceam ca este o prostituata,  dar nu-mi dadeam seama dupa 4 beri . Am zis sa-mi incerc norocul si am intrebat-o : „Cat costa ?” , la care ea mi-a zis frumos si dragut : „3 milioane”. Eu aveam putini bani in buzunar nici un milion, si oricum erau bani pentru cantina , nu pentru curve, si plus ca nu am inca siguranta zilei de maine. I-am zis : „Prea mult”, la care domnisoara sau doamna, asteptandu-se la raspunsul dat, mi-a zis : „Pai pot sa-ti fac un discount, 2.5 milioane”, invartind frumos tigara in gura. Nu eram suficient de beat si prea obosit sa negociez cu ea, cu toate ca se trezisera instinctele de animal in mine si daca cerea mai putin cred ca mergeam cu ea. Am sfarsit prin a zice :”Imi pare rau”, si am marit pasul, ea uitandu-se la mine si parandu-i rau ca a pierdut un client.

Bucurestiul este un oras plin de curve. Cred ca daca as zice ca daca ar legaliza prostitutia statul Roman ar incasa la buget sume destul de dragute. Si daca as mai zice ca ar scoate Romania din criza, ar fi un mit care oricine l-ar desfiinta usor, nu numai profesorul meu care desfiinteaza miturile de trecere a crizei in „Sfarsitul economiei iluziei”. Totusi, ceva imi zice ca prostitutia trebuie legalizata, ar aduce incasari mari. Daca intri pe un site de anunturi din Romania , ai o gramada de anunturi matrimoniale. Pe un site sunt vreo 4 mii de astfel de anunturi matrimoniale, care mai de care, cu poze si cu preturile afisate, sa ai un telefon cu credit si bani.

Sfatul meu : nu mergeti la prostituate, realizeati-va viata altfel. Oferta este numai cand exista si cerere, altfel nu ar exista mult timp (oferta).  Asta v-o zic eu, absolvent ASE. Cu toate acestea, conducerea Romaniei nu realizeaza acest lucru, legalizarea prostitutiei nu se va face. Imi pare rau ca in Romania ca aceasta profesie, foarte veche, este trecuta in ilegalitate. Fiind un om fara munca, salariu, ma gandeam ca daca eram femeie faceam o gramada de bani, dar nu sunt femeie, multumesc celui care m-a creat barbat.

Am ajuns in camin si am jucat  : „Eu nu am facut niciodata…” si zici ceva, iar daca ai facut, bei ce ai in cana. Este frumos jocul ca afli amanunte picante a prietenilor, cunostintelor, celor care joaca. Cu toate acestea, fetele au fugit, pe urma au fugit si cativa baieti dupa ele.

Eminescu este cel care a reusit sa zica frumos : „Trecut-au anii cum trecura/ Ea tot mai mult imi va placea/ Pentru ca in a ei faptura/ E-un nu stiu cum si nu stiu ce”. Graieste moldoveneste au zis-o mai direct : „Femei, nu va-mbatati, fiti oameni”.  Diriginta mea din liceu imi zicea si ceva mai puternic : „Cainele nu se da la catea pana ce aia nu ridica coada”. Astfel, nu impartiti lumea in alb si negru ca in filmele americane. Totul este mai complicat, dar toti suntem egali. Bucura-te pentru ziua de maine.

13 comentarii on “Prostituate in Bucuresti”

  1. Aloha spune:

    ce joc e asta „eu nu am facut niciodata”?

    • gawryk spune:

      Sunt mai multi in cerc, cu o cana de vin sau bere in mana. Unul zice ceva „Eu nu am facut niciodata…” si daca ai facut, trebuie sa bei. De exemplu ” Eu niciodata nu am baut apa”, la asta beau toti.

  2. Aloha spune:

    tre de’ncercat 😀

  3. andreea spune:

    Hmmm.. imi pare mie ca esti cam misogin.. Sau cel putin ai o parere nu prea buna despre majoritatea dintre ele.

  4. andreea spune:

    Ok, m-am linistit :). Doar ca relatiile astea intre femei si barbati sunt cam reciproce. Nici femeile nu inteleg de multe ori barbatii sau mai bine zis nu pot accepta anumite trasaturi de caracter intalnite la marea lor majoritate. Cumva.. vorbim limbi diferite ;). Deci nu o privi doar din punctul tau de vedere.
    Prietenele tale iti povesteau despre ele pentru ca femeile (in general) simt nevoia sa vorbeasca mai mult decat barbatii. Barbatii isi rezolva problemele relaxandu-se si uitand de ele, iar femeile vorbind despre ele. Asa „isi descarca” fiecare sentimentele. Femeile simt nevoia sa vorbeasca si sa fie ascultate, si nici nu trebuie sa le spui altceva decat: da, ihi, uau.. si etc. Pe cand barbatii sunt tacuti si prefera sa fie lasati in pace. Din cauza asta fetele ii vad pe baieti insensibili, iar baietii pe fete cicalitoare.
    Acum nu ii poti acuza pe fiecare pentru ca sunt asa. Mai frumos ar fi sa incercam sa ne intelegem intre noi, decat sa ne acuzam ;). Daca fiecare ar depune putin efort sa inteleaga modul de gandire si necesitatile celuiltalt am avea relatii mult mai frumoase!

    • gawryk spune:

      Ai dreptate aici, dar nu am acuzat pe nimeni. Fiecare alege ce este mai bun pentru el, în special femeile. Vezi, fiind femeie, ai o atenție mare la detalii, uite eu nu am, mă chinui și reușesc, dar cu eforturi mari.

  5. andreea spune:

    Am gresit putin 🙂 „Barbatii isi rezolva problemele relaxandu-se si uitand de ele, iar femeile vorbind despre ele.” Nu rezolva asa problemele ci se deconecteaza de ele, de exemplu seara dupa servici. Dar femeile si dupa servici vorbesc (chiar repetat) despre greutati.

  6. Irisha spune:

    Gawryk, ma uimeshti :))))

  7. victoria spune:

    BVO colegul !!!….SUNT RELATIV ADEVARATE ARGUMENTELE TALE ..daca devii si deputat te votez..

  8. gawryk spune:

    Azi am trecut prin locul unde m-a abordat prostituata. Era un vagabond fericit că gasise o sticlă de cola care mai avea suc în ea. Mai există și fericire pe lumea asta…


Lasă un răspuns

